Поредното слабо място на италиянците, пак пластмаса, но този път на механизма за вдигане и сваляне на задните прозорци на 159 - ката. Рециклирането не е трудно, но се изискват технически умения. Причината за повредата е счупване на направляващите водачи на ето този пласмасов детайл -

Първото нещо, което трябва да направите е да свалите кората.
След това, се развиват всички означени болтчета -

След сваляне на моторчето, гледката е следната -
Въжето е навито около оста на моторчето.

Купуваме си жило с дебелина 1.4 - 1.6 мм. Добре е да има фабрични главички от единия край. Размотаваме старите въжета и ги измерваме, като пускаме по 5мм в повече, понеже старите са нагънати.
След като измерим въжето, вкараме края с главичката и последователно слагаме всичко както е било преди да се среже старото въже.

В другия край на жилото се запоява или студено се пресова шестограм, висок 4-5 мм.

Следва да се направи счупения водач. Аз използвах Г-образен алуминиев профил. Профилчето се изрязва в единия край и се прорязва в долния, след което се разпробива и се закрепва с винтове.




Следва да се почисти ролката - внимателно със шкурка се поправят каналите.

Сглобяването започва от въжето без пружината

Преди да се навият въжетата на ролката, е добре да се завърже този край на горното въже с опашка, защото при монтажа излиза -


Навиването на въжетата е така -



Навиват се по 1 и малко навивки от двете въжета, като те са в противополни посоки.
След това е добре ролката да се завърже с опашка за да не излиза -

След като вкарате всички кожуси на въжетата по местата си, остава само да опънете горното въже през ролката -

Резултата е следния -
https://www.youtube.com/watch?v=8G7-...ature=youtu.be

Първото нещо, което трябва да направите е да свалите кората.
След това, се развиват всички означени болтчета -

След сваляне на моторчето, гледката е следната -

Въжето е навито около оста на моторчето.

Купуваме си жило с дебелина 1.4 - 1.6 мм. Добре е да има фабрични главички от единия край. Размотаваме старите въжета и ги измерваме, като пускаме по 5мм в повече, понеже старите са нагънати.
След като измерим въжето, вкараме края с главичката и последователно слагаме всичко както е било преди да се среже старото въже.

В другия край на жилото се запоява или студено се пресова шестограм, висок 4-5 мм.

Следва да се направи счупения водач. Аз използвах Г-образен алуминиев профил. Профилчето се изрязва в единия край и се прорязва в долния, след което се разпробива и се закрепва с винтове.




Следва да се почисти ролката - внимателно със шкурка се поправят каналите.

Сглобяването започва от въжето без пружината

Преди да се навият въжетата на ролката, е добре да се завърже този край на горното въже с опашка, защото при монтажа излиза -


Навиването на въжетата е така -



Навиват се по 1 и малко навивки от двете въжета, като те са в противополни посоки.
След това е добре ролката да се завърже с опашка за да не излиза -

След като вкарате всички кожуси на въжетата по местата си, остава само да опънете горното въже през ролката -

Резултата е следния -
https://www.youtube.com/watch?v=8G7-...ature=youtu.be
Comment